tisdag 9 juli 2013

Höstväder

Hade bestämt att sova i lyan inatt och imorgon förmiddag uträtta lite småärenden i den stora staden. Fick för mig att Trångsviken tränade löpning/intervaller tisdagar på Hofvallen, det skulle ju passa perfekt när jag ändå var i stan.
...Men vädret,10 grader och ösregn!!
Efter mycket velande, pga vädret, var man på Hofvallen (första gången förövrigt)
Men såg jag några Trångsvikare......nix pix:(
Istället var två åkare från alpina landslaget där och sprang 10×400m. Pratade en hel del med tränaren som stod med klocka och anteckningsblock.
- Dom blir bättre när jag klockar! Kunde tränaren småleende konstatera i ösregnet.
Själv sprang jag 6×1000m/90 sek vila. Fart: 3.30, 3.26, 3.27, 3.26, 3.26, 3.24
..utan några Trångsvikare;) Sköna svenska sommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar